Op de klantenservicepagina’s vind je meer informatie over levertijden en verzending, retourneren en ruilen, klachtenafhandeling en de veelgestelde vragen.
Zijn alle producten uit het assortiment van Happy Little te bestellen in de webshop?
Nee, niet alle producten uit ons assortiment zijn online verkrijgbaar. We hebben voor de webshop een zorgvuldig geselecteerde collectie samengesteld. Wil je het volledige assortiment bekijken? Kom dan gezellig langs in onze magische winkel, daar vind je nog veel meer mooie producten!
Wanneer wordt mijn pakket verzonden?
Wij zorgen voor een snelle en zorgvuldige levering. Zodra je bestelling bij ons binnen is, wordt je pakket binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden, mits de producten op voorraad zijn.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Bij een bestelling van €85,- of meer betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Ligt het totaalbedrag onder de €85,-, dan rekenen wij een bijdrage van €7,- voor verzending binnen Nederland. Voor België geldt gratis verzending vanaf €100,-. Bij een totaalbedrag onder de €100,-, rekenen wij binnen België €8,50 verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, in de meeste gevallen is het mogelijk om een bestelling te ruilen of retour te sturen.
Dit dient binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te gebeuren, met uitzondering van producten als knuffels en/of onder- en badkleding: deze artikelen kunnen omwille van redenen met betrekking tot hygiëne helaas niet geruild worden.
Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen op de webshop worden vermeld inclusief de btw. De prijzen op de website zijn leidend, tenzij hiervan schriftelijk vooraf door Happy Little wordt afgeweken.
Hoe kan ik betalen?
Betaling dient vooraf te geschiedden per iDeal of Bancontact.
Krijg ik een track & trace van mijn bestelling?
Na verzending van je bestelling ontvang je een Track&Trace code van je bestelling. Met deze code kan de status en locatie van het pakket worden gecontroleerd.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Heb je een klacht, mail naar webshop@happylittle.nl. Zorg ervoor dat je een kopie van de bon of factuur meestuurt. Lees hier meer over klachtafhandeling.
Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is?
Is je pakketje beschadigd of verkeerd geleverd, mail naar webshop@happylittle.nl. Zorg ervoor dat je een kopie van de bon of factuur meestuurt. Lees hier meer over klachtafhandeling.
Privacy
Happy Little gaat zorgvuldig met jouw privacy om. Lees meer over ons privacybeleid.